Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Hecht Betis elektromos robogó Piros
594.990 Ft

Hecht Betis elektromos robogó Piros

594.990 Ft
Szín
Szállítási díj: Nem szállítható.
Gyártó: Hecht
Elérhetőség: Raktáron
Hecht Betis elektromos robogó Piros
Cikkszám: 0040_1

Leírás és Paraméterek

Közúti használatra homologizált, elektromos moped. A motorkerékpár kétülésnek minősített. A hajtásról a hátsó kerékagyban elhelyezett 800 W-os szénkefe nélküli motor gondoskodik. A robogót egy 12 Ah kapacitású lítium akkumulátor hajtja, amely egy feltöltéssel akár 40 km-es hatótávolságot biztosít. Ha a motor teljesítménye vagy az akkumulátor kapacitása nem elegendő, a hatótávolság pedálozással növelhető, ugyanúgy, mint egy elektromos kerékpár esetében. A maximális sebesség 40 km/h. A kerekekre 18" x 25-ös cső nélküli gumiabroncsok kerültek, tárcsafékek biztosítják a biztonságos megállást. Az akkumulátor 6-7 óra alatt töltődik fel teljesen. Maximális teherbírása 130 kg.

Felépítésével ez a robogó így a legendás Babetta elektromos helyettesítője. Hozzá képest azonban csendes, nem bocsát ki káros anyagokat és környezetbarát.

Miért kell egy robogónak homologizációval és rendszámtáblával rendelkeznie?

Alapvetően csak az elektromos kerékpárok és az utcai elektromos kerekesszékek közlekedhetnek jogszerűen, regisztráció nélkül az utakon. Az Európai Parlament és Tanács 168/2013/EU rendelete pontosan meghatározza, hogy mi minősül elektromos kerékpárnak. Három fő feltételnek kell teljesülnie:

A motor teljesítménye nem haladja meg a 250 W-ot.

A motor csak a pedálozást segíti.

A motor automatikusan leáll, amikor a sebesség eléri a 25 km/h-t.

Mindhárom feltételnek egyszerre kell teljesülnie, tehát attól, hogy pedálokat szerelünk egy motorkerékpárra, az még nem lesz e-bike. Ha a motor teljesítménye meghaladja a 250 W-ot, a jármű a motor segítségével pedálozás nélkül is mozog, vagy 25 km/h-nál nagyobb sebességre képes, a törvény szerint gépjárműnek minősül, és minden erre vonatkozó szabályozásnak meg kell felelnie. Szükséges tehát az érvényes forgalmi engedély, a rendszámtábla, a műszaki vizsgálat elvégzését igazoló okmányok és az érvényes kötelező felelősségbiztosítás. A járművezetőnek természetesen az adott kategóriára érvényesített vezetői engedéllyel kell rendelkeznie.

Sajnos olyan gépekkel is találkozhatunk a piacon, amelyek nem rendelkeznek közúti jóváhagyással, pedig nem felelnek meg az elektromos kerékpárok (vagy elektromos hajtású kerekesszékek, valamint idõsek által használt háromkerekű kocsik, „scooterek”) paramétereinek sem. Ezek a gépek azonban nem közlekedhetnek közúton. Bármit is mondjon Önnek a kereskedő a megtévesztés kedvéért, vagy éppen a törvények ismeretének hiányában, az üzemeltető (járművezető) mindig viseli a gép szabályellenes használatából fakadó következményeket.

Ha a jármű közúti ellenőrzéskor nem rendelkezik homologizációval, érvényes műszaki vizsgával és érvényes kötelező felelősségbiztosítással, a bírság akár több százezres nagyságrendű is lehet.

Lítium-akkumulátor

A modern lítium-akkumulátorok előnye a nagy energiasűrűség. A régebbi akkumulátortípusokhoz képest ezért kisebb tömeg és méret mellett nagy kapacitással rendelkeznek. Egy kisméretű és könnyű lítium-akkumulátor tehát ugyanolyan hosszú ideig képes táplálni egy motort, mint egy többszörösen nagyobb és nehezebb ólom akkumulátor.

max. terhelhetőség 130 kg
Akkumulátor 48V/12 Ah 
teljesítmény 800 W
max. sebesség 40 km/h
kerekek első/hátsó átmérője 18*2,5 coll
max. hatótáv 40 km
méretek 170x62x105 cm
töltési idő 6-7 h
önsúly akkumulátorral 65 kg
fékek tárcsa

COC tanusítvány, LCD kijelző, lengéscsillapítók.

A sebesség és az akkumulátor működése függ a tereptől és a sofőr súlyától. 

Az ár nem tartalmazza a 16.000 Ft-os  kötelező beüzemelési díjat.

Vélemények

Erről a termékről még nem érkezett vélemény.